Projekt ulotki – czym się wyróżnia dobrze wykonana ulotka?

0
368
ulotka

Codziennie tysiące ulotek przechodzi przez dłonie przechodniów lub trafia do ich skrzynek. Wydawać by się mogło, że taka reklama dostarczona do rąk własnych to dobry sposób, aby potencjalni klienci szczegółowo zapoznali się z ofertą twojej firmy. Niestety bardzo często tak się nie dzieje. Już po kilku sekundach taka broszura może trafić do kosza na śmieci. Jeśli więc chcesz przykuć uwagę klienta, musisz zdawać sobie sprawę z tego jak wygląda skuteczne projektowanie ulotek. Zobacz, czego powinieneś oczekiwać od grafika, który wykonuje dla ciebie taką usługę.

Projekt ulotki – estetyka

Oczywiście bardzo ważne jest to, aby broszura przykuwała uwagę i zachęcała do czytania. Mimo to niekoniecznie należy decydować się na krzykliwe szablony i jaskrawe kolory. Czasem znacznie lepszy efekt estetyczny dają stonowane barwy i ciekawy lecz za razem czytelny projekt graficzny. Pamiętaj też, aby ulotka była wizualnie spójna z logiem twojej firmy. Jeśli posiadasz np. księgę znaku, udostępnij ją grafikowi.

Projekt ulotki – prezentacja oferty

Jeśli udało ci się zainteresować odbiorcę na tyle, żeby przebiegł wzrokiem po ofercie reklamowej na ulotce, masz szansę zaistnieć w jego świadomości. Szczególnie ważne jest, żeby taka broszura była przejrzysta oraz w prosty i jasny sposób punktowała korzyści dla klienta. Pamiętaj, że nikt nie będzie studiował twojej oferty przez kilka minut, więc przekaz musi być konkretny. Zdarza się, że dobre hasło reklamowe, zwięźle przedstawiające potencjalne zyski lub call to action, działa lepiej niż nawet najładniejsze zdjęcie czy grafika. Przykładowe projekty czytelnych, a za razem estetycznych ulotek przejrzeć możesz tutaj https://izarysuje.pl/. Warto sprawdzać portfolio firm, którym zleca się projektowanie ulotek.

Projekt ulotki – rodzaj druku

Projekt jest już gotowy? W takim razie pozostaje zdecydować się na jeden z dwóch popularnych rodzajów druku. Projektowanie ulotek do większych kampanii w dużych miastach, jak Toruń czy Warszawa, wymaga większych nakładów. W takim wypadku wybierz druk offsetowy. Mniej egzemplarzy możesz wydrukować cyfrowo.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here