CRM dla deweloperów – usprawnienie pracy przedsiębiorcy

0
48
CRM dla deweloperów - usprawnienie pracy przedsiębiorcy

Aby pozyskać rzeszę klientów i być konkurencją dla innych firm, oczywistym jest, że trzeba udoskonalić jakość swoich usług. Najważniejszy jest przecież zadowolony klient, który z chęcią do nas wróci. Oprócz wysokiej jakości usług trzeba też postawić na sprawne działanie firmy od środka. Sprawny obieg dokumentów, kompetencje operacyjne. Wszystko razem daje sukces na rynku.

Zyski na wysokim poziomie, udziały rynkowe idą do góry, sprzedaż nigdy nie była tak intensywna, a wizerunek firmy jest atrakcyjny – to wszystko brzmi jak marzenie przedsiębiorcy? Może i tak, ale to marzenie jest jak najbardziej do spełnienia. W tym celu warto skorzystać z CRM dla deweloperów. Narzędzie do zarządzania procesami handlowymi, relacjami z klientami i operacjami finansowymi.

CRM dla deweloperów – satysfakcja klienta gwarantowana

Najważniejszym zadaniem CRM dla deweloperów, jego fundamentem, jest usprawnienie obsługi klienta oraz ułatwienie pracownikom dostępu do:

  • scentralizowanych danych o kompleksowej ofercie,
  • archiwalnych i aktualnych transakcji, umów i rozliczeń,
  • promocji i innych akcji marketingowych,
  • korespondencji z potencjalnymi nabywcami – z rejestrem ich zapytań i preferencji dotyczących lokalizacji, metrażu, stanu nieruchomości, akceptowalnego zakresu cenowego, typu zabudowy, standardu wykończenia itp.
  • informacji o poczynaniach konkurencji – innych deweloperów,
  • danych historycznych dotyczących skuteczności przedsięwzięć promocyjnych, listy kontaktów,
  • materiałów reklamowych w postaci zdjęć, plików multimedialnych, cyfrowych wizualizacji, katalogów i folderów, map, rzutów terenu, planów zabudowy, statusu i etapu realizacji zlecenia.
  • Zebranie tych treści w jednym miejscu – programie CRM i logiczne ich uporządkowanie pozwala deweloperom na tworzenie umów,
  • istotne usprawnienie obsługi – również posprzedażowej, łącznie z działaniami kreującymi pozytywny obraz firmy i zwiększającymi skłonność klientów do rekomendacji – jak życzenia okolicznościowe, podziękowania za skorzystanie z usług itp.,
  • precyzyjne dostosowanie oferty do oczekiwań przyszłych nabywców,
  • bardziej zaawansowaną i atrakcyjną wizualnie prezentację propozycji produktowych, zarządzanie korespondencją elektroniczną, łącznie z formułami automatycznych odpowiedzi,
  • efektywne zajęcie się reklamacjami.

CRM dla dewelopera, jego narzędziem analitycznym

Jeśli dokumenty są już odpowiednio uporządkowane, przy pomocy funkcji, która pozwala na wyszukiwania przez filtry i kategorie, to przedsiębiorca może być pewny, że uniknął niepotrzebnych błędów takich jak pominięcie czegoś, czy przedstawienie niekompletnych i nieaktualnych informacji. A jak wiemy, taki błąd , w tym zawodzie, wiąże się z dużą utratą zaufania, a w najgorszym wypadku, ze stratą klientów.

Owy system posiada również taką funkcję, jak generowanie raportów, zestawień i analiz. Pozwala na weryfikację efektywności działań oraz przedstawienie statystyk w taki sposób, aby wszystko było oczywiste. Dzięki tym statystykom, deweloper wie jak dalej ma działać. Co poprawić, czego się pozbyć, a co mu się sprawdza.

Następną ciekawą opcją jest terminarz. Można w nim ustalać terminy spotkań, określać czas na wykonanie zadań itd. Każde z tych działań można przypisać do konkretnego pracownika, projektu lub kontrahenta.

Rozliczenia nie muszą być trudne

W każdej firmie, arcyważną gałęzią są operacje finansowe. Dopracowany CRM dla deweloperów rejestruje salda rozliczeń, wpływy i wydatki, umożliwia wystawienie oraz wysyłkę od ręki dokumentów oraz faktur z domyślnymi formami płatności, dzięki temu, że jego integralną częścią jest poczta elektroniczna. Przedsiębiorca może również kontrolować przepływy dokumentów oraz historię transakcji i stan zakupów (np. materiały budowlane, narzędzia, odzież robocza). Funkcje te są połączone i mogą działać z systemami księgowymi i magazynowymi dewelopera.

Zmiana na lepsze, bez wysokich kosztów

Dużym plusem tego systemu jest to, że wszystkie jego dane przechowywane są w chmurze. Zaoszczędza nam to miejsce na dysku komputera, przez co również nie obciąża serwerów. Korzystanie z pakietów funkcjonalności dzieje się całkowicie zdalnie, przez przeglądarkę internetową – przy użyciu laptopa, telefonu. Zatem żeby rozpocząć prace na CRM nie trzeba inwestować w nowy sprzęt, nie wiąże się to z wysokim wkładem własnym. Dostęp do oprogramowania jest możliwy przez całą dobę z każdego miejsca na ziemi.

Każdy deweloper powinien zaopatrzyć się w nowoczesność. A taką nowoczesnością niewątpliwie jest CRM dla deweloperów. Oszczędność czasu, sprawna praca większości działów, a przede wszystkim zaoszczędzone nerwy i odciążenie ludzkiej głowy z natłoku obowiązków. Zapraszamy na naszą stronę i zapoznanie się z naszą ofertą. https://develogic.pl/oprogramowanie-dla-deweloperow/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here